.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عضو كميسيون امنيت ملي مجلس:
همت و كار مضاعف راه رسيدن به جهاد اقتصادي است
سيدعلي آقازاده نماينده مردم رشت در مجلس، با اشاره به نامگذاري جهاد اقتصادي توسط رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، جمهوري اسلامي در مسير تعالي و پيشرفت قرار گرفته و در منطقه داراي سرعت تحول در توسعه است.
همت و كار مضاعف راه رسيدن به جهاد اقتصادي است

عضو كميسيون امنيت ملي مجلس گفت: همت و كار مضاعف راه رسيدن به جهاد اقتصادي است كه ايران را در مسير توسعه همه جانبه قرار مي‌دهد.

سيدعلي آقازاده در گفت‌وگو با فارس در رشت با اشاره به نامگذاري جهاد اقتصادي توسط رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، جمهوري اسلامي در مسير تعالي و پيشرفت قرار گرفته و در منطقه داراي سرعت تحول در توسعه است.
وي با بيان اينكه برخي از شاخص‌هاي اقتصادي از رشد خوبي برخوردار است، افزود:‌ با توجه به توطئه‌هاي اقتصادي دشمنان در تحريم ايران نامگذاري امسال مي‌تواند جهش همه جانبه در توسعه اقتصادي كشور باشد.
نماينده مردم رشت در مجلس تصريح كرد: دشمنان تلاش كردند تا با حربه تحريم جمهوري اسلامي را در شرايط بد اقتصادي قرار دهند ولي ايران با حركت شتابان در عرصه اقتصادي توطئه‌هاي دشمنان را خنثي مي‌كند.
وي با اشاره به اينكه شعار جهاد اقتصادي مي‌تواند بزرگترين راهنماي توسعه در ايران باشد، خاطرنشان كرد: حضور در طرح تحول اقتصادي يكي از شاخصه‌هاي مهم توسعه ايران در عرصه اقتصادي است كه با همياري مردم و مسئولان به خوبي در كشور در حال اجراست.
آقازاده درباره راهكار رسيدن به اقتصاد پويا در كشور بيان داشت: جهش بزرگ اقتصادي و توسعه همه جانبه با همت و كار مضاعف امكانپذير است.
وي افزود: شعار همت و كار مضاعف راه رسيدن به جهاد اقتصادي است كه ايران را در مسير توسعه همه جانبه قرار مي‌دهد.
نماينده مردم رشت در مجلس جهاد اقتصادي را حضور آحاد مردم و مسئولان در توسعه و رشد يكپارچه اقتصادي، فرهنگي، اجتماعي و ... عنوان كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.29 seconds.